Ανάλυση Σύστασης Σώματος

tanita_bc_418_1Λιπώδης Μάζα

  • Η μείωση του σωματικού λίπους (ειδικότερα του σπλαχνικού λίπους) – και όχι, γενικά, του σωματικού βάρους – συμβάλλει στην αποφυγή καρδιαγγειακών και άλλων χρόνιων νοσημάτων.

 

Μυϊκή Μάζα

  • Ελέγχοντας και αυξάνοντας τη μυϊκή μας μάζα, αυξάνουμε εκτός από τις ενεργειακές μας δαπάνες και τις σωματικές μας αντοχές.

 

Συνολικά υγρά σώματος

  • Είναι γνωστό ότι το 70% του σώματός μας είναι νερό. Άρα είναι σημαντικό να ελέγχουμε και να παρακολουθούμε την πληροφορία αυτή. Με τη σωστή ενυδάτωση πετυχαίνουμε υγιέστερα κύτταρα.

 

Οδηγίες για έγκυρη και σωστή λιπομέτρησηbc-418-ma

  • 1 ημέρα πριν τη λιπομέτρηση:
      • Αποφύγετε τις υπερβολικές ποσότητες φαγητού και ποτού
      • Διατηρήστε τον οργανισμό σας σε καλή ενυδάτωση (8-10 ποτήρια υγρών)
  • 12 ώρες πριν τη λιπομέτρηση:
      • Μην καταναλώσετε αλκοόλ
      • Αποφύγετε την έντονη άσκηση
  • 3 ώρες πριν τη λιπομέτρηση:
      • Μην καταναλώσετε ΚΑΘΟΛΟΥ φαγητό και υγρά (ακόμα και νερό)
      • Ουρήστε πριν τη λιπομέτρηση
      • Η μέτρηση δε θα έχει αξιόπιστα αποτελέσματα τις ημέρες της έμμηνου ρύσης της γυναίκας, οπότε αποφύγετέ την αυτήν την περίοδο.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s