Εργομετρική Αξιολόγηση

4. Fitmate PRO CPET with treadmillΟ σύγχρονος καθιστικός τρόπος ζωής έχει συμβάλει στην υπολειτουργία της καρδιάς. Ανεξάρτητα, λοιπόν, από το σωματικό σας βάρος, ο έλεγχος της φυσικής σας κατάστασης είναι ζήτημα υγείας. Μέσω της παραπάνω εξέτασης προσδιορίζουμε ακριβώς τις ζώνες καύσης λίπους και αύξησης της μυϊκής αντοχής.

Η συχνή φυσική δραστηριότητα αποτελεί πλέον μέρος μιας παγκόσμιας αντίληψης και άνθρωποι όλων των ηλικιών αρχίζουν να συμμετέχουν σε ομάδες άσκησης για να πετύχουν ΣΤΟΧΟΥΣ. Ο δικός σας στόχος μπορεί να είναι να χάσετε βάρος, να βελτιώσετε την αντοχή σας, να αυξήσετε τη μυϊκή ισχύ ή απλά να δείχνετε και να αισθάνεστε καλύτερα! Ο έλεγχος του μεταβολισμού και της καρδιο-αναπνευστικής ικανότητας, παρέχει μια λεπτομερή και κατανοητή εικόνα της γενικότερης φυσικής σας κατάστασης.

 

Καρδιο-Αναπνευστική ΙκανότηταFitmate_bike

Η καρδιο-αναπνευστική ικανότητα, επίσης γνωστή και ώς Μέγιστη Πρόσληψη Οξυγόνου (VO2max), είναι η μέγιστη δυνατότητα μεταφοράς και κατανάλωσης οξυγόνου του οργανισμού, κατά την άσκηση αυξανόμενης έντασης. Η υψηλότερη τιμή που επιτυγχάνεται κατά το πρωτόκολλο άσκησης, χρησιμοποιείται στη συνέχεια για την αξιολόγηση της αντοχής αθλητών, τον προσδιορισμό του επιπέδου φυσικής κατάστασης μη αθλητών και για την κατανώηση παραγόντων που μπορεί να περιορίζουν την ικανότητα μη αθλητών (πνεύμονες, καρδιά, κ.τ.λ.)

 

VO2-HRΑτομικό Πρόγραμμα Προπόνηση και Ζώνες Καρδιακής Συχνότητας

Το να έχουμε αντικειμενικά δεδομένα σχετικά με το επίπεδο φυσικής κατάστασης είναι ουσιώδες ώστε να παρέχουμε με ακρίβεια ατομικά προγράμματα προπόνησης και προγράμματα ελέγχου σωματικού βάρους. Η προπόνηση στη σωστή ένταση και διάρκεια είναι απόλυτα απαραίτητη για τη γρήγορη επίτευξη των στόχων. Εφόσον έχετε στα χέρια σας τη μέτρηση VO2max και τις ατομικές ζώνες προπόνησης (καύσης λίπους, αντοχής, διαλειμματικής προπόνησης, κ.τ.λ.), θα μπορείτε πλέον να αναπτύξετε ένα πλήρως εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής.

 

Πώς γίνεται η μέτρηση;VO2max

Η μέτρηση του VO2max είναι απλή διαδικασία, εντελώς αναίμακτη και ανώδυνη. Εκτελείτε ένα τεστ διαβαθμιζόμενης έντασης, στο οποίο η ένταση άσκησης αυξάνεται σταδιακά μέχρι να επιτευχθεί η μέγιστη προσπάθεια.

 

ΟδηγίεDont Eat or Smokeς για την ημέρα της μέτρησης:

Το πρωί της μέτρησης πάρτε ένα ελαφρύ πρωινό, τουλάχιστον 2 ώρες νωρίτερα του ραντεβού σας. Εάν είστε καπνιστής, θα πρέπει να αποφύγετε το κάπνισμα για τουλάχιστον 8 ώρες πριν τη μέτρηση.

 Dont Exercise

Μην εκτελέσετε άσκηση (αεροβική ή βάρη) το πρωί της μέτρησης.

Take your medication

Εάν παίρνετε κάποια φαρμακευτική αγωγή, ακολουθήστε την κανονικά. Άτομα με ιστορικό καρδιαγγειακών παθήσεων ή άλλη μόνιμη πάθηση, να συμβουλευτούν τον ιατρό/καρδιολόγο τους πριν εκτελέσουν οποιαδήποτε δοκιμασία.

 

Medical SuperviseΜέγιστης καταπόνησης εξετάσεις (VO2max tests) πρέπει να επιβλέπονται από ιατρικό προσωπικό.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s